Vsako kolo je lahko električno ! Tudi vaše kolo.

PREDELAVA VAŠEGA KOLESA V ELEKTRIČNO

Cenovno ugodna možnost, kako do električnega kolesa.

E-pogon v SPREDNJEM KOLESU

To vrsto pogona montiramo skoraj izključno v prednje kolo, med pogonom v prednjem ali v zadnjem kolesu ni razlike pri uporabi. Sprednji pogon je primeren za vožnjo po cestah in poteh, brez ekstremnih vzponov. Vgrajen PAS senzor vklopi pogon, ko začnemo poganjati pedala. Ko prenehamo s poganjanjem, se pogon samodejno izklopi.
Sprednji motor BTN front 250/350W
Baterija Li-Ion 360Wh (domet cca 70km), možnost 500Wh, 600Wh ali 700Wh
Display Velik LCD dispaly
Polnilec Da
Delo Da

Pogon ima nastavljivih 5 stopenj jakosti pomoči. Akumulator je lahko nameščen na okvirju kolesa ali če je potrebno na prtljažniku (ki je priložen akumulatorju). Vsak akumulator je zaklenjen in enostavno snemljiv. Možen je nakup močnejših akumulatorjev (500 Wh, 600 Wh, 750 Wh).

Predelava se lahko opravi v Ljubljani ali v Mariboru, v nekaj dneh.

Centralni pogon

Ta vrsta pogona je zaradi prenosa moči preko verige in prestav primerna tudi za vožnjo po hribih in brezpotjih, za velikih vzpone, za večje obremenitve…. Vgrajen PAS senzor vklopi pogon, ko začnemo poganjati pedala. Ko prenehamo s poganjanjem, sa pogon samodejno izklopi.
BAFANG centralni motor BBS01B 250/500W
Baterija Li-Ion 360Wh (domet cca 70km), možnost 500Wh, 600Wh ali 700Wh
Display Velik LCD dispaly
Polnilec Da
Delo Da

Predelava vsebuje centralni motor BAFANG BBS01B – 250/500W, baterija 360 Wh – za ca 70 km po ravnem, LCD display, elektronika, delo, račun,…). Motor ima nastavljivih 9 stopenj jakosti pomoči, emulator senzorja navora, temperaturno zaščito,… Akumulator je lahko nameščen na okvirju kolesa ali če je potrebno na prtljažniku,ki je sestavni del akumulatorja. Vsak akumulator je zaklenjen in enostavno snemljiv. Polnilec je priložen. Standardni akumulator omogoča doseg ca 70 km, možen je nakup močnejših akumulatorjev (500 Wh, 600 Wh, 750 Wh).

Predelava se lahko opravi v Ljubljani ali v Mariboru, v nekaj dneh.

Vsako kolo je lahko električno ! Tudi vaše kolo.

PREDELAVA VAŠEGA KOLESA V ELEKTRIČNO

Cenovno ugodna možnost, kako do električnega kolesa.
Predelava vašega kolesa v Električno kolo

Sprednji pogon

Najugodnejša predelava vašega kolesa v Sloveniji.
icon-slo

Narejeno v
Sloveniji

icon-garancija

12 mesecev
garancije

ikona-obrocno

Obročno
odplačevanje

icon-servis

Zagotovljen
servis

Akumulator

Baterija je lahko vgrajena na okvir kolesa, ali je nameščena na
posebni prtljažnik (dobava prtljažnika z baterijo). Vse baterije so zaklenjene in enostavno ter hitro snemljive. Polnilec je vedno priložen (možnost dokupa hitrejšega polnilca).  Polnjenje traja od 4 – 8 ur (odvisno od izpraznjenosti in vrste polnilca.
Baterije so lahko različnih kapacitet: 360 Wh, 480 Wh, 610 Wh ali 750 Wh. Od kapacitete baterije ni odvisna moč.

Kapacitete baterije

LCD display s komandami


Nastavitev in prikaz stopnje pomoči (od stopnje „0″ do stopnje „5″), prikaz hitrosti vožnje, trenutne električne moči, prevoženih km, povprečne in maksimalne hitrosti, … Prikazovalnik ima funkcijo števca z možnostjo brisanja dnevnih kilometrov.
Možnost barvnega LCD displaya s funkcijo.

Motor v sprednjem kolesu

Trifazni motor s Hal senzorji in kontrolnimi linijami, dobavitelj BTN, moči 250 W (EU direktiva), deluje do 350 W. Motor direktno poganja sprednje kolo, možnost nastavitve stopnje pomoči. Ta vrsta pogona je primerna za vožnjo po cestah in poteh brez ekstremnih vzponov. Pogon se vklopi, ko začnete vrteti pedala ter se izklopi, ko prenehate s poganjanjem (EU direktiva).

Več informacij…

PAS - Pedal Assist Sensor

Zaznava vrtenje pedal in vklopi ter izklopi delovanje motorja.

Predelava vašega kolesa v Električno kolo

Centralni pogon

Najugodnejša predelava vašega kolesa v Sloveniji.
icon-slo

Narejeno v
Sloveniji

icon-garancija

12 mesecev
garancije

ikona-obrocno

Obročno
odplačevanje

icon-servis

Zagotovljen
servis

LCD display s komandami

Nastavitev in prikaz stopnje pomoči (od stopnje „0″ do stopnje „9″), prikaz hitrosti vožnje, trenutne električne moči, prevoženih km, povprečne in maksimalne hitrosti, …  Prikazovalnik ima funkcijo števca z možnostjo brisanja dnevnih kilometrov. Možnost barvnega LCD displaya s funkcijo ure in polnjenja mobilnega telefona.

Akumulator - baterija

Baterija je lahko vgrajena na okvir kolesa, ali je nameščena na
posebni prtljažnik (dobava prtljažnika z baterijo). Vse baterije so zaklenjene in enostavno ter hitro snemljive. Polnilec
je vedno priložen (možnost dokupa hitrejšega polnilca).
Polnjenje traja od 4 – 8 ur (odvisno od izpraznjenosti in vrste
polnilca. Baterije so lahko različnih kapacitet: 360 Wh, 480 Wh, 610 Wh ali 750 Wh,  Od kapacitete baterije ni odvisna moč.

Kapacitete baterije

Centralni motor na gonilni osi

Vrhunski trifazni elektromotor motor s Hal senzorji in kontrolnimi linijami, tip BAFANG BBS01B, moči 250/350 W (EU direktiva), navor 80 Nm, deluje do 500 W. Motor preko verige in prestav poganja zadnje kolo, možnost nastavitve stopnje pomoči od „0″ do „9″. Ta vrsta pogona je zaradi delovanja preko zadnjih prestav kolesa primerna tudi za vožnjo po hribih in brezpotjih, velikih vzponih,….
Pri uporabi te vrste pogona „sprednji“ menjalnik ni več v funkciji.
Pogon se vklopi, ko začnete vrteti pedala ter se izklopi, ko prenehate s poganjanjem (EU direktiva).

Predelava vašega kolesa – vrste pogonov

Izbira primernega E-kolesa

KAKO IZBRATI E-KOLO

Za lažjo izbiro vašega E-kolesa smo zbrali vse najpomembnejše podatke na enem mestu.

POGON KOLESA

E-pogon v SPREDNJEM KOLESU (izjemoma v zadnjem kolesu)

To vrsto pogona montiramo skoraj izključno v prednje kolo, med pogonom v prednjem ali v zadnjem kolesu ni razlike pri uporabi. Sprednji pogon je primeren za vožnjo po cestah in poteh, brez ekstremnih vzponov. Vgrajen PAS senzor vklopi pogon, ko začnemo poganjati pedala. Ko prenehamo s poganjanjem, sa pogon samodejno izklopi.

Predelava vsebuje:

  • Sprednji motor BTN front – 250/350W,
  • baterijo 360 Wh (za ca 70 km po ravnem) s polnilcem,
  • velik LCD display,
  • krmilno elektroniko,
  • delo, davek, račun.

Pogon ima nastavljivih 5 stopenj jakosti pomoči. Akumulator je lahko nameščen na okvirju kolesa ali če je potrebno na prtljažniku (ki je priložen akumulatorju). Vsak akumulator je zaklenjen in enostavno snemljiv. Polnilec je priložen. Možen je nakup močnejših akumulatorjev (500 Wh, 600 Wh, 750 Wh).
Predelava se lahko opravi v Ljubljani ali v Mariboru, v nekaj dneh.

CENTRALNI POGON nameščen na osi gonilke - poganja kolo preko prestav

Ta vrsta pogona je zaradi prenosa moči preko verige in prestav primerna tudi za vožnjo po hribih in brezpotjih, za velikih vzpone, za večje obremenitve…. Vgrajen PAS senzor vklopi pogon, ko začnemo poganjati pedala. Ko prenehamo s poganjanjem, sa pogon samodejno izklopi.

Predelava vsebuje:

  • Centralni motor BAFANG BBS01B – 250/350W,
  • baterija 360 Wh – za ca 70 km po ravnem,
  • LCD display,
  • krmilno elektroniko,
  • delo, davek, račun,…).

Motor ima nastavljivih 9 stopenj jakosti pomoči, emulator senzorja navora, temperaturno zaščito,… Akumulator je lahko nameščen na okvirju kolesa ali če je potrebno na prtljažniku,ki je sestavni del akumulatorja. Vsak akumulator je zaklenjen in enostavno snemljiv. Polnilec je priložen. Standardni akumulator omogoča doseg ca 70 km, možen je nakup močnejših akumulatorjev (500 Wh, 600 Wh, 750 Wh).
Predelava se lahko opravi v Ljubljani ali v Mariboru, v nekaj dneh.

IZVEDBE IN VRSTE BATERIJ TER KAPACITETA

Vse baterije – akumulatorji, ki jih uporabljamo za Efun E-kolesa so Litij-Ionske (Li-ion, ni spominskega efekta, dolga življenjska doba do 500 polnjenj z izgubo do 10 % kapacitete).
Vsem baterijam je priložen polnilec 2A (možnost dokupa hitrejšega polnilca pri baterijah večje kapacitete).

Uporabljamo dve izvedbi baterij – akumulatorjev za E kolesa:

  • Baterija za na okvir kolesa.
  • Baterija za na prtljažnik (prtljažnik vedno priložen).

Obe izvedbi baterij sta hitro in enostavno snemljivi, odklepanje s ključem.

Kapaciteta baterij – akumulatorjev

  • Baterije za na okvirso lahko različnih kapacitet: 360Wh, 480 Wh, 610 Wh in 750 Wh.
  • Baterija za na prtljažnik so dobavljive z naslednjimi kapacitetami: 360 Wh, 480 Wh (prtljažnik priložen)

DOSEG E-KOLESA

Pogosta dilema pri nakupu E-kolesa ali predelavi je, kako velik akumulator kupiti. Doseg, ki je naveden pri posamezni bateriji, je določen pri povprečni uporabi in je le okviren (vožnja po ravnini, pogon nastavljen na srednjo vrednost, “normalno” poganjanje pedal, hitrost okoli 20 km/h).
Dejanski doseg v praksi je odvisen od mnogih dejavnikov, ki vplivajo na porabo energije.

Dejavniki ki najbolj vplivajo na porabo:

  • hitrost vožnje – nastavljena stopnja električne pomoči (razlika v porabi energije med vožnjo z 20 km/h in 25 km/h je ca 25 %)
  • vožnja v hrib (pri premagovanju višinske razlike, npr iz 300 nm na 1000 nm, bomo porabili 2-3 x več energije kot pri vožnji po ravnem)
  • veter, jakost poganjanja pedal,….

Okvirne vrednosti dosega baterij
srednja stopnja električne pomoči, “normalno” poganjanje, hitrost ca 20 km/h, po ravnem

  • Baterija 36V 10 Ah – 360Wh: doseg ca 70 km
  • Baterija 36V13 Ah – 480 Wh: doseg ca 100 km
  • Baterija 36V 17Ah – 610 Wh: doseg ca 125 km
  • Baterija 36V 21 Ah – 750 Wh: doseg ca 150 km

VELIKOST OKVIRJA

Izbira pravilne velikosti okvirja kolesa je zelo pomembna, saj je od tega odvisna udobnost vožnje in pravilen položaj telesa. V splošmen velja, da se velikost okvirja izbira po tabeli, vendar je potrebno vsako kolo preizkusiti, sesti nanj in opraviti prilagoditve (nastavitve višine in kota krmila ter višine in položaja sedeža). Šele tako boste lahko prepričani, da boste na kolo udobno in pravilno uporabljali.
Pri gorskih kolesih je zaradi obvladljivosti vožnje primerno izbrati enak ali za stopnjo manjši okvir !!!

Velikost okvirja Velikost okvirja v cm Telesna višina
Mestna/treking kolesa 26" - 28" 38 cm - 43 cm 160 cm - 165 cm
Mestna/treking kolesa 28'' 42 cm- 48 cm 165 cm - 175 cm
Mestna/treking kolesa 28'' 45 - 52 cm 175 cm - 180 cm
Mestna/treking kolesa 28'' 48 - 54 cm 180 cm - 185 cm
Mestna/treking kolesa 28'' 52- 56 cm več od 185 cm
Odgovori na najpogostejša vprašanja

POGOSTA VPRAŠANJA

Za lažjo izbiro karakteristik vašega E-kolesa smo zbrali odgovore na pogosta vprašanja.

Ali moram električno kolo registrirati?

Po EU direktivi, ki ureja področje E-koles, mora kolo ustrezati EPAC standardu, takrat registracija ni potrebna. Poudarki so naslednji: največja konstantna električna moč motorja 250 W, največja hitrost, do katere deluje motor je 25 km/h, PAS senzor ki vključi delovanje motorja, ko zavrtimo pedala (“gas“ ni dovoljen). Vsa Efun e-kolesa, e-pogoni in e-predelave ustrezajo EPAC standardu, tako da registracija ni potrebna.

Kakšna je življenska doba baterije?

Po specifikacijah proizvajalca, je življenjska doba baterij, ki jih uporabljamo 800 ciklov polnjenja in praznjenja, za ohranitev 85% kapacitete.

Kakšno kolo je pravo zame?

Izbrati je potrebno tako e-kolo in e-pogon, ki bo ustrezalo načinu vaše uporabe e-kolesa. Prva odločitev je med tipi koles (gorsko, treking, mestno…). Sledi odločitev o vrsti pogona, velikosti baterije, cenovnem rangu,… Z veseljem vam bomo predstavili možnosti, opisali prednosti in ustreznost posamezne možnosti, imeli boste možnost preizkusiti različna e-kolesa in e-pogona. Seveda pa je pred nakupom potrebno kolo, ki smo ga izbrali, obvezno preizkusiti, saj je najpomembneje, da nam ustreza tako po velikosti kot ergonomiji.

Ali lahko uporabljam kolo v dežju?

E-kolesa so prav tako kot običajna kolesa seveda uporabna tudi v dežju. Verjetno ne boste šli kolesarit po dežju, če vas pa „dobi“ nevihta, tudi ne bo škode. Seveda pa kolesa nima smisla izpostavljati dežju, ko to ni potrebno (hranjenje pod streho, pokrivanje, če je zunaj…). Pri prevozu na avtomobilu je priporočljivo zaščititi pred dežjem vsaj display in tipke (PVC vrečka ali podobno).

Kako je z omejitvijo hitrosti?

Po EPAC standardu lahko e-pogon deluje do hitrosti 25 km/h. Takrat se izklopi ali deluje s tako močjo, da ohranjamo hitrost 25 km/h. Seveda pa se s e-kolesom lahko peljemo tudi hitreje, s poganjanjem pedal ali npr. po hribu navzdol. Motor ne zavira pri hitrostih nad 25 km/h, le izklopi se.

Kako dolgo traja poljnjenje baterije?

Baterije je priporočljivo polniti z 10 – 20% nazivnega toka. Večina polnilcev polni s tokom 2A, se pravi, da bo polnjenje čisto prazne baterija npr. 360 Wh (36V, 10Ah) trajalo 5 ur. Seveda pa ne boste praktično nikoli baterije čisto izpraznili. Čas polnjenja večinoma ne predstavlja težave, saj običajno polnimo baterijo čez noč. Lahko se uporabi tudi močnejši – hitrejši polnilec ki polni s tokom 4A, kar pomeni polovico krajši čas polnjenja, vendar se s tem pri šibkejših baterija krajša življenjska doba baterije.

Ali se lahko vozim s prazno baterijo?

Vsak Efun e-pogon (tudi tisti pri predelavi kolesa), ima možnost nastavitve stopenj – moči – delovanja, npr. 0 – 5 ali 0 – 9… Če izberemo stopnjo 0 (nič), motor ne deluje, prav tako pogon ne zavira – se ne čuti upor pri poganjanju kolesa, če je motor izklopljen. Se pravi, Efun e-kolesa in predelave delujejo pri izključenem e-pogonu popolnoma enako kot vsako kolo brez pogona, zato se seveda lahko vozite tudi s prazno baterijo.

Kakšen je domet kolesa?

Pogosta dilema pri nakupu E-kolesa ali e-predelavi je kapaciteta baterije, se pravi, kako velik akumulator kupiti. Doseg, ki je naveden pri posamezni bateriji, je določen pri povprečni uporabi in je le okviren (vožnja po ravnini, pogon nastavljen na srednjo vrednost, “normalno” poganjanje pedal, hitrost okoli 20 km/h). Dejanski doseg v praksi je odvisen od mnogih dejavnikov, ki vplivajo na porabo energije.
Dejavniki ki najbolj vplivajo na porabo:
– hitrost vožnje – nastavljena stopnja električne pomoči (razlika v porabi energije med vožnjo z 20 km/h in 25 km/h je ca 25 %),
– vožnja v hrib (pri premagovanju višinske razlike, npr iz 300 m/nm na 1000 m/nm, bomo porabili 2-3 x več energije kot pri vožnji po ravnem)
– veter, jakost poganjanja pedal,….
Okvirne vrednosti dosega baterij, srednja stopnja električne pomoči, “normalno” poganjanje, hitrost ca 20 km/h, po ravnem:
– Baterija 36V 10 Ah – 360Wh: doseg ca 70 km
– Baterija 36V13 Ah – 480 Wh: doseg 90-100 km
– Baterija 36V 14,5 Ah – 520 Wh: doseg ca 120 km
– Baterija 36V 20 Ah – 720 Wh: doseg 140 – 150 km

Ali se baterija polni med vožnjo kolesa?

Če bi želeli polniti baterijo med vožnjo, bi pri poganjanju čutili še večji upor, kot pri vožnji brez e-pogona. Morda bi imelo smisel polniti baterijo pri vožnji po hribu navzdol (namesto zavor bi zaviral motor, s to energijo bi polnil baterijo), vendar bi bil učinek polnjenja premajhen, da bi to upravičilo veliko večjo ceno in bistveno bolj zapleteno sestavo e-pogona. Se pravi – baterija se ne polni med vožnjo.

Kako čistimo električno kolo?

Enako kot običajno kolo. Prav tako ni priporočljivo pranje z visokotlačnimi čistilci. Paziti je treba, da po nepotrebnem ne močimo displaya in tipk ter pogona.

Kako lahko zamenjam pnevmatike?

Popolnoma enako, kot pri običajnem kolesu. V primeru pogona v sprednjem kolesu, je pred snemanjem kolesa potrebno odklopiti motor – odklopimo konektor pri kolesu, pri centralnem pogonu pa se kolo sname popolnoma enako kot pri kolesu brez pogona. Seveda pa lahko popravilo predrtega e-kolesa ali menjavo pnevmatik opravimo tudi v naših trgovinah in servisih.

Kako je s servisom električnega kolesa?

Vsa popravila, preglede, servise, garancijske servise pogona, kakor tudi ostalih „ne-električnih“ delov kolesa, lahko opravimo v naših trgovinah in servisih. Posebno vzdrževanje naših e-pogonov ni predvideno, je pa vsekakor treba kontrolirati pritrjenost sestavnih delov, še posebej koles in krmila, morebitne poškodbe kablov, kontrolirati delovanje zavor in prestav… Poleg tega je priporočljivo je opravit letni pregled in servis e-kolesa in e-pogona, s tem pri naših e- kolesih in e-pogonih tudi podaljšamo veljavnost garancije na 18 mesecev.