———————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————

Vsako kolo je lahko električno !!! Tudi vaše kolo.  Cenovno ugodna možnost, kako do električnega kolesa: predelava vašega kolesa na elektriko !!!

Takšno električno kolo je uvrščeno med KOLESA (ne kolesa z motorjem) in ga NI POTREBNO registrirati !!!! (250 W, 25 km/h, pedalec).

—————————————————————————————————————————-

Motor v sprednjem kolesu 250W, Li-Ion Aku 360 Wh, velil LCD display, montaža, račun, DDV… – samo 579 Eur !!!

Centralni motor BAFANG BBS01B 250/350W, Li-Ion Aku 360Wh, velik LCD display, montaža, račun, DDV… – samo 829 Eur !!

(cene veljajo od 1.3.2021, možnost večje batrije, barvnega LCD displaya,… montaža v LJ ali v MB)

—————————————————————————————————————————-
E-pogon v SPREDNJEM KOLESU (ali izjemoma zadnjem kolesu).

To vrsto pogona montiramo skoraj izključno v prednje kolo, med pogonom v prednjem ali v zadnjem kolesu ni razlike pri uporabi. Sprednji pogon je primeren za vožnjo po cestah in poteh, brez ekstremnih vzponov. Vgrajen PAS senzor vklopi pogon, ko začnemo poganjati pedala. Ko prenehamo s poganjanjem, sa pogon samodejno izklopi.

Predelava vsebuje sprednji motor BTN front – 250/350W, baterijo 360 Wh (za ca 70 km po ravnem) s polnilcem, velik LCD display, krmilno elektroniko, delo, davek, račun…. Pogon ima nastavljivih 5 stopenj jakosti pomoči. Akumulator je lahko nameščen na okvirju kolesa ali če je potrebno na prtljažniku (ki je priložen akumulatorju). Vsak akumulator je zaklenjen in enostavno snemljiv. Polnilec je priložen. Možen je nakup močnejših akumulatorjev (500 Wh, 600 Wh, 750 Wh).

Predelava se lahko opravi v Ljubljani ali v Mariboru, v nekaj dneh.

—————————————————————————————————————————
CENTRALNI POGON nameščem na osi gonilke – poganja kolo preko prestav.

Ta vrsta pogona je zaradi prenosa moči preko verige in prestav primerna tudi za vožnjo po hribih in brezpotjih, za velikih vzpone, za večje obremenitve…. Vgrajen PAS senzor vklopi pogon, ko začnemo poganjati pedala. Ko prenehamo s poganjanjem, sa pogon samodejno izklopi.

Predelava vsebuje centralni motor BAFANG BBS01B – 250/350W, baterija 360 Wh – za ca 70 km po ravnem, LCD display, elektronika, delo, račun,…). Motor ima nastavljivih 9 stopenj jakosti pomoči, emulator senzorja navora, temperaturno zaščito,… Akumulator je lahko nameščen na okvirju kolesa ali če je potrebno na prtljažniku,ki je sestavni del akumulatorja. Vsak akumulator je zaklenjen in enostavno snemljiv. Polnilec je priložen. Standardni akumulator omogoča doseg ca 70 km, možen je nakup močnejših akumulatorjev (500 Wh, 600 Wh, 750 Wh).

Predelava se lahko opravi v Ljubljani ali v Mariboru, v nekaj dneh.

—————————————————————————————————————————-

Izvedbe in vrste baterij – akumulatorjev, polnilci

Vse baterije – akumulatorji, ki jih uporabljamo za Efun E-kolesa so Litij-Ionske (Li-ion, ni spominskega efekta, dolga življenjska doba do 500 polnjenj z izgubo do 10 % kapacitete).

Vsem baterijam je priložen polnilec 2A (možnost dokupa hitrejšega polnilca pri baterijah večje kapacitete).

Uporabljamo dve izvedbi baterij – akumulatorjev za E kolesa:

– Baterija za na okvir kolesa

– Baterija za na prtljažnik (prtljažnik vedno priložen)

Obe izvedbi baterij sta hitro in enostavno snemljivi, odklepanje s klučem.

—————————————————————————————————————————-

Kapaciteta baterij – akumulatorjev

Baterije za na okvirso lahko različnih kapacitet: 360Wh, 480 Wh, 610 Wh in 750 Wh

Baterija za na prtljažnik so dobavljive z naslednjimi kapacitetami: 360 Wh, 480 Wh (prtljažnik priložen)

—————————————————————————————————————————-

Doseg baterij – akumulatorjev

Pogosta dilema pri nakupu E-kolesa ali predelavi je, kako velik akumulator kupiti. Doseg, ki je naveden pri posamezni bateriji, je določen pri povprečni uporabi in je le okviren (vožnja po ravnini, pogon nastavljen na srednjo vrednost, “normalno” poganjanje pedal, hitrost okoli 20 km/h).

Dejanski doseg v praksi je odvisen od mnogih dejavnikov, ki vplivajo na porabo energije.

Dejavniki ki najbolj vplivajo na porabo:

– hitrost vožnje – nastavljena stopnja električne pomoči (razlika v porabi energije med vožnjo z 20 km/h in 25 km/h je ca 25 %)

– vožnja v hrib (pri premagovanju višinske razlike, npr iz 300 nm na 1000 nm, bomo porabili 2-3 x več energije kot pri vožnji po ravnem)

– veter, jakost poganjanja pedal,….

Okvirne vrednosti dosega baterij (srednja stopnja električne pomoči, “normalno” poganjanje, hitrost ca 20 km/h, po ravnem):

Baterija 36V 10 Ah – 360Wh:     doseg ca 70 km

Baterija 36V13 Ah – 480 Wh:     doseg ca 100 km

Baterija 36V 17Ah – 610 Wh:     doseg ca 125 km

Baterija 36V 21 Ah – 750 Wh:    doseg ca 150 km

—————————————————————————————————————————-